8 Juli

Jisses så längesen jag va inne här och skrev något :o , menhar inte suttit vid datorn på två veckor, bara typ tre ggr lite sådär snabbt hemma hos johan.. men nu så blev jag så blogg sugen efter att jag varit inne och läst Leffis och Mammabecka´s blogg :):) . Så kände att jag var tuvngen att uppdater lite..

Får vell köra med en liten snabb update på de senaste tycker jag :)
För det första så har lilla Jag fyllt 18 år :o , kan inte fatta det eller okej jag har inte fattat det än, men det kommer nog tids nog. Födelsedagen spenderades iaf hos Emma med Sofie och såklart Emma då. Vi umgicks och hade det mysigt :) Det roligaste va vell att Sofie åt typ ett kg Creme Brule och sen fick hon skratt attack och spydde upp allt xD HAHAH xD SHIT ! xD HAHAH 
Dagen efter födelsedagen så kollade jag och Emma på film och bakade och hade oss precis som förr. Sen kom mamma Ingela ^^ massa mysigt. så då åkte vi till stan och gik runt i en djurbutik.. eller aah. emma släpade på mig och Ingela xD sen köpte vi massa gott och åkte hem till Emmas man xD hahah sen åkte jag hem med Ingela. Mysigt :) hon har alltid varit som en liten extra mamma till mig. Så vi pratade på en massa. :):)

Sen två dagar (fredagen) efter min födelsedag så var jag hembjuden till Leffis :) , och vet ni vad... Han hade gjort världens gulligaste grej. ETT BARNKALAS :D och shit så glad jag blev :o det var nog det gulligaste någon av mina kompisar gjort för mig :o Liksom ett barnkalas. För att jag fyllde vuxen så var jag tvungen att ha mitt livs sista barnkalas menade Leffis på :) , den enda nackdelen var att det kändes som de flesta av dom som var där inte var där för min skull eller så.. som man hade velat.. spec en person som jag faktiskt inte gillar ett dugg. men what to do what to do :D tack för världens bästa present Leffis ,, och självklart fick jag paket av han med som va massa fina och söta :) spec väktaren till min sten som jag fick när jag fyllde 17 år :) , hihii

Sen på Lördagen så hjälpte jag min syster att flytta sen hade vi lite kalas här hemma för mig :) , Efter det blev det vidare till Tingsryd till Gurras 20 års fest :) treeeevlans ^^  förutom att mitt ex är störd :) och hans flickvän blängde som en idiot på mig.. Jag svär. hade blickar kunnat döda så hade jag vatt död. :) så jag störde ihjäl mig på det :) , sen drog vi och fyllde badade (A)  * min ide såklart * :D sen kom Krille och räddade mig från pojkarna och så däcka jag på hans soffa xD :D tack tack till Krille för att jag fick sova där :)

På Söndagen bärde det av till Vilshult. Satt barnvakt åt Tor och Eddie medans min syrra jobbade eftermiddagen. Så nu är jag typ super mamman. HAHA xD nämeeen, jag skötte dom vell mer eller mindre själv hela veckan tycker jag ? xD men det är bara bra. för min syrra kan behöva lite avlastning :) , och jag hade ändå inget direkt att göra. ingen dator eller något :) , men dom är mysiga så jag klagade inte direkt.. :) , Roligaste ever.  Vi kom in på sex...lala .. de va inte jag jag lovar :) , men iaf... konversationen :

Tor ( 7 år ) bah : så som vuxna gör. 
Jag: Hur gör vuxna då ?
Tor: Såhär *juckar i luften*
Jag: HAHAHHAH xD
Eddie( 3 år) : Dom PUSSAS !
Jag: Ja, dom pussas och kramas.
Tor: över hela kroppen :o , det ska jag aldrig göra. det är äckligt.
Jag:HAHAHAH det lär du göra när du blir äldre xD HAHAHHAH      

Efter Vilshult så bar det av direkt till pojken min :) , åkte husbil hela vägen.. *skönt* slapp ju att åka tåg :) , mamma och pappa fick syn på min tatuering. Eller syn och syn.. Jag drog upp byxbenen för att jag kokade ihjäl typ. ( Ja, jag tänket mig för innan jag gjorde det ) Men dom Sa inte direkt mkt, klagade bara lite om att jag måste gjort den innan jag fyllde 18 .. sen va de inte mer :) Så körde vi till en gas butik med.. Eller ja.. det skulle vara det, Läskigaste stället jag varit på.. Kommer blider sen när jag fått sladden så jag kan lägga in bilder av Issa...

HAHAH måste verkligen berätta om förra natten..
Vaknade av att Johan snodde mitt täcke. Så jag började kolla runt efter hans täcke... tillslut såg jag att de låg i datorstolen? .. tänkte inte mer på de. La mig ner och somnade igen. Sen ni vet när man är vaken men ändå inte ? Jag var iaf de. .. så frågade jag johan : Johan har du kissat på täcket ?  Han: nee..  Jag: Varför ligger det där då..  *inget svar*
Dagen efter så kom vi fram till att Johan gått i sömnen och lagt sitt täcke i datorstolen och jag yrade bara runt som vanligt ;) xD HAHHA :D detta skrattar jag åt så fort jag tänker på det. Tänk liksom synen. En halvt sovande zombie sara som yrar om att sin pojkvän kissat i sängen xD HAHAH xD grejen är att om han nu hade kissat i sängen så hade han nog inte bara laggt bort täcket och sen laggt sig igen :) HAHHAH xD 


Nej nu orkar jag inte skriva mer :o  typ skrivit en hel bok ju.. så nu ska jag gå upp och hämta Trasan och mina kuddar sen lägga mig i mammas och pappas säng 00.. ja, jag saknar dom -.-'
Det här var min "SNABBA" update ;) HAH D:

Take Care / s   ♥

Kommentarer
Postat av: Stefaaaaaaan

Du borde skriva oftare. Därför ser du till att vara hemma på lördag så kikar jag inom och fixa internet åt dig på "din" dator :)

2009-07-09 @ 23:06:09
URL: http://slangfil.se
Postat av: Sanni

det kändes som de flesta av dom som var där inte var där för min skull eller så.. som man hade velat.. spec en person som jag faktiskt inte gillar ett dugg



EH? vemdå?:( och jag var där för din skull :((

2009-07-10 @ 00:10:52
URL: http://pfauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0