Snabbt inlägg !

Får bli ett litet snabbt inlägg ikväll.
Dagen har varit okej. Förutom att jag missade bussen imorse och att en liten kines unge spydde i den bussen jag tog (Y). Dom torkade såklart upp och allt, men det luktade ju. USS" och ingen i hela bussen reagerade  :o ? jag satt och andades i min halsduk xD ? men alla bara pratade på och hade sig :s skuma !

Iaf, väl i skolan va de julbord. LAME ! men det gick bra. Efter skolan blev det att möta upp Stina på stan. :) Dagens köp blev en Mascara och idiot sara klantade till det såklart. Jag tog inte en långt bak. tog den längst fram -.- det ska man ALDRIG göra, men jag va för trött för att tänka. fast jag alltid är jätte noga med sånt i vanliga fall.. Så nu har jag ångest över det. Inte för att jag tror alla har användt den, men tänk så många som öppnat och stängt den -.-' i vanliga fall när man stänger den klickar det till. men nej !  :(:( ...

aja. nog om det. Jag borde ha fixat allt direkt när jag komhem som planerat, men nej. som vanligt gör jag inte det. Har inte packat. har inte hängt upp tvätten, har inte duschat -.- .. *suck . men, ska iaf ner och hämta tvätten nu . får bli att hänga den här uppe i mitt rum. Sen blir det väl att plocka fram lite saker sen sova. Får gå upp tidigt imon för att hinna duscha och fixa det sista -.-'
Men nu ska jag sluta gnälla. Min pojkis kommer mest troligt i början av veckan. Vi har ju inte träffats på tre veckor :S helt sjukt. Längsta vi har varit ifrån varandra på länge länge länge länge. Så jag är lite happy ändå mitt i all stress.

Dock är jag väldigt fundersam. Efter denna helgen i Helsingborg funderar jag på att inte dricka förenns jul ? bara två- tre veckor. Skulle va bra för mig. Nu senaste tiden har jag ju druckit varje helg :s . inte inte inte bra !  Sen flippade det ju ur lite för mig förra helgen. Så ska ta det lugnt nu !

men oj. Nu ska jag springa och fixa det sista sen sova !

PUSSSS !  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0