Niiiice helg ! :)

Aha, blev en bra helg ändå ju :) .. I fredags blev de nattöppet med Stina. Fast vi satt mest ner och snackade (A) :D sen kom Nickis en sväng med.  Gick hem redan vid tolv tiden :o helt sjukt xD :)  men jag va så sjukt trött. Så kom jag hem till en säng där Tor och Eddie sov, så kröp ner med dom :) Mysigt !

Igår då ( lördag ) så blev de lite snabbt bestämt att vi skulle dricka. Så jag, nickis och stina traskade hem till nickis mamma och satte igång ;) . hahah sen gick vi vidare till Emil där någon Christoffer med va. Sen kom de och gick folk (Y) :D hahah , Sjukt nice kväll iaf ! :)

Idag har det bara vatt chill. Myste med Viktor hela förmiddagen typ :) vi va ute och gick med Nisse och satt och drack saft osv xD :) Sen kom mormis och alla syskonen med ungar och grejer. Så vi blev ju en del folk. Fikade och hade oss ! Perfekt söndag :')

Men nu ska jag traska ner och dricka lite sen ska jag och Stinet ut och gå med Nisse the man :)

Take care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0