Natt blogg :)

Idaaaaaag kära vänner har JAG Sara Nilsson Pluggat i två timmar typ *klappar på huvudet* Så nu har jag inget kvar i Religonen ! nice nice nice. bara en del annat *himlar med ögonen* men det tar vi en annan dag :)

Sen har jag haft panik i x antal timmar över att mitt abonnemang går ut på lördag. Så jag har kollat på abonnemang efter abonnemang, telefon efter telefon, Frågat folk efter folk !  blev t om en liten fight på min facebook om telesnor va bra eller dåligt ! :D ,hahah  efter många om och men kom jag fram till att jag nog vill ha ett halebop abonnemang. Hade halebop senast när jag va liten 8')  då hade jag och alla mina coola kompisar det för då ringde vi gratis till varann :) Om jag inte minns helt fel så va nog Nikki den enda som inte hade det ? xD :D hon va ju inte lika cool som resten av packet ;) :D men iaf nog om minnen. Det kom iaf fram att dom som jag pratar mest med har halebop :o ? för någon vecka sen va jag helt " fan ingen som har det längre" men alla har tydligen haft det i smyg :o sen nu har min mamms och papps skaffat det igen. nu när deras telia abonnemang också har gått ut :) *tummen upp* Men så iaf.. så kom jag på att om jag tar ett abonnemang så kommer det inte hem förenns nästa vecka :o och då är jag utan mobilnummer i några dagar :o ? eftersom det går ut  på lördag. så då hade jag panik över det- :( .. visste inte hur jag skulle göra. Gick och la mig klar vaken och fundersam.. Då kom jag på det *glödlampa* Jag har ett halebop kontantkort som jag inte ens hade brutit upp förpackningen :D så jag hoppade upp ur sängen ( läs soffan ) och sprang och kollade upp det. Jo, mkt riktigt. Så var ju tvungen att fixa allt med det ! :D så underbart ! Det gick tydligen ut denna månaden :o stog man skulle aktivera det innan december 2009, men som tur var så funkade det ändå. Så nu har jag 101 kr och 5000 gratis sms :D  för det låg ett litet erbjudande i kuveret med :D dock skulle man få 100 kr extra när man registrerade det, men icke -.- så jag blev lite sur för det.

Aja. blev ett långt  inlägg om abonnemang ! :D men jag är stolt för jag fixade det 8') dock är jag lite sur på nicholas för att han somnade framför datorn som vanligt -.-' Jävla tråkmåns. HAH :D

AJA ! Funderar på att ha det nya nummret i den söndriga mobilen så länge tills abonnemanget har gått ut. Så kanske man hinner informera alla om mitt nya nummer osv :) , Så säg till om ni som läser detta vill ha det ;)

PUSS PUSSSS ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0