Måndag

Seeegt seeegt seeegt !

Hoppade skolan idag. Råkade försova mig lite. Så blev arg och sjukanmälde mig sen somnade jag om.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Varit duktig och diskat lite och så 00 .. annars inget. Är just nu sjukt uttråkad. Vill göra något 00 men verkar inte finnas något att hitta på. Dessutom är jag på sjukt dåligt humör så behöver muntras upp lite :(

Hmm.. Föresten så bestämde jag mig igår (söndag) för att inte dricka förenns nyår, men det sket ju sig direkt idag. Nickis blev as sur för att jag typ "avbokade" fredag. Så efter typ fem minuter så hade hon övertalat mig. *suck* hatar henne lite ibland faktiskt ! haha :) , Annars inget ? Helsingborg i helgen va helt okej. Hade inte överdrivet kul i lördags. men tur att födelsedagsbarnet hade det iaf :) inte för att jag hade tråkigt direkt, men har haft roligare ;) :D hah..
aja. nu ska jag nog ringa Emma och prata om i helgen. Efter det ska jag spamma nicholas så att vi alla hittar på något idag ! :)


Puss Pussss ♥

Kommentarer
Postat av: Estexx^

Rudolf hade det en massa kul :D

2009-12-07 @ 18:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0