Lalalaaa ^^

Några dagar sen sist, men bloggar lite när jag känner att jag har lust :) .
Idag har jag då vatt på mellandagsrean med Nickis, Rasmus och Stina eller ja, mer Stina :)  för va ju henne jag gick på stan med eftersom de andra två skulle till samarkand :)
Efter två timmars letande så hittade jag tillsluten klänning till nyår :) . Hyfsat snygg faktiskt .. Dock måste jag sy upp den lite 00 .. inte lätt att vara kort med stora bröst. *hehehehe* Klänningen som passade runt  brösten gick ju såklart ner till knäna (Y) SNYGGT ! :D nat. aja :)

Har iaf käkat och packat nu. Så snart kommer Staffan och hämtar mig :) . *nice nice ... Sen blir de Vilshult i tre dagar O.o Kommer dö lite smått ;(;( .. ingen dator eller internet. Så ni får helt enkelt höra av er på mobilen.

YEAS !  men nej, nu ska jag packa ner de sista sen pyyysa !


PUSSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0