Ingen julstämning alls :(

REEEKOOOOORD ! Sara Nilsson somnade lite efter tolv igår kväll :o :o :o  Framför TVN t om :o  ojoj ! hahah :D  jag är jätte glad över det :) ,
men dock så blev de ingen skola idag. Vaknade och de  bara tog emot. sen somnade jag om.. Vaknade halv sju  (Y) .. Tog det emot ännu mer .. sådär ni vet. ja hmm. klarade inte det  bara -.- så dålig . Aja.
Mådde lite illa med. Så skyllde på det. Sen snacka jag lite med Tegis på msn. Doktor Johan berättade för mig vad det nog var för fel och jag tror han har helt rätt i det. Sen gick jag och la mig en skvätt. Va jätte pigg, men lyckades somna ändå. Sen vaknade jag, somnade, vaknade hela tiden -.-' men lyckades ändå ligga i sängen  ( läs soffan ) till ett 00 ....

Klockan är för fan redan halv tre nu :o hahah, omg. Men nu people ska jag ringa mamma och fråga var vi ska ha julgranen i år :) Sen ska jag julpynta ! :D va ju as arg över det igår. Gick runt och skällde på mamma och pappa och sa att det var deras fel att jag inte hade någon julstämning :) Så ska ägna två dagar åt att julpynta ! :)  imon ska jag fixa mitt rum. Får ju grejerna av mormis ikväll. Pappa hämtade dom innan jobbet så  8')


SJUUUUUUKT BEROENDE AV DENNA !   :

http://www.youtube.com/watch?v=4lRbb6X7MVw&feature=PlayList&p=222BB6818542BBC7&index=0

Nej, jag vet inte hur man lägger in sånt där youtube klipp. så lägger in länken ;) :D


Take care, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0