Barnvakt!

Sitter just nu barnvakt hos min syrra :) och Eddiiiiee (4år) är föööör gullig xD fast han är ganska arg på mig just nu. :) För han lät mig måla hans tånaglar på han ena fot (A) och jag lovade att ta bort det direkt, men nu vägrar jag :) HAH har t om försökt muta honom med pengar att ha kvar de tills hans mamma kommer hem, men iiiiicke ! det va han tydligen inte så sugen på:) sen nyss så la jag han på en stol typ. så när han låg där och sprattlade så skrek han: " SARA JAG KAN BRYYYYTA MIN RYYYYYYYYYYGGGG! "  :D (A)

Fast just nu har jag lust att ta ett bad eller något :o ,, hoppar väl i duschen sen :) och så längtar jag tills mamma och pappa kommer och häääämtar mig, men lär ju inte bli förennnss inatt typ -.-' Eftersom dom julhandlar i stan (växjö) .. och som de flesta vet så tar det hundra år för dom att handla. *suck.

Aja, ikväll blir de nog åka en tur i Nichooolas nya bil 8') för de lovade han inatt. Ska självklart få med Stina också :)   Sen imon är de ju julafton :o ...

MEN NEEEEJ ! nu ska jag duscha sen försöka tvinga ut alla barnen i snön O.o


PUSSSS HEJ ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0