11 december

Jävlar vad tiden går :o 11 december redan ju. Helt sjukt !

men iaf. Idag hade jag kvällen i skolan. Hade tänkt mig att jag skulle gå upp vid tio och hinna göra en massa innan jag skulle iväg :) . men nej. jag va så trött när jag vaknade att jag inte pallade. så ställde om alarmet några ggr sen blev de en del snoozande... kom iaf upp vid tolv 00 .. så hann knappt något. *suck*
Men det var ganska soft i skolan. Hade julbord ju och jag fick gå redan vid åtta för att min sista buss gick tjugo över :) Sa att jag inte hade möjlighet till att sova i stan eller något (A) .. fast de hade jag ju egentligen, men ville bara hem.

När jag kom hem så märkte jag att vi fått grejerna från miljöpartyt :D  *yeay ! 
Så var självklart tvungen att testa dom sen. Tvålen va helt sjukt bra :o trodde verkligen inte det. Man tryckte typ ut skum som man bara skulle klicka på huden sen skölja av med vatten :o Det sjuka var att allt mitt puder och skit försvann direkt :o . Fattar ni DIREKT !  annars brukar jag få stå med tvål och sen inte få bort allt = Sara´s handduk är typ brun ;) :D xD
Sen köpte jag en deo typ, det var som en "kristall" som man skulle fukta lite sen ta i armhålan. Luktar inget, är inte så där blött och klibbigt och blir inga vita fläckar och den är bra :o helt sjukt. Dessutom är man torr hela tiden :) man kan tydligen ta den lite var som där man inte vill svettas xD och sen funkar den tydligen på små sår för att de ska läka snabbare och så kan man ta de på insektsbet så de inte kliar :o  Ska tydligen hålla i ett år med :o DE NI !  .. dessutom var grejerna miljövänliga. Inga kemikalier eller något :)  HOHOHO ! miljövääänliga Sara :D

Ehm ja. nej nu får jag avsluta min lilla försäljar grej eller vad man kan kalla det xD va bara tvungen att skriva om det för är helt chockad över att det faktiskt funkar :o .. HAH :D


Men ja. Gooooodnatt folket  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0