1 December

Skulle egentligen med Stinet till stan idag, men nej :) vaknade vid tolv. Så blev att vi åkte till Tingsryd istä och skulle ta hål i öronen, men på vägen dit så bestämde vi med nicke och robin att vi skulle åka med dom till karlshamn. Så skulle vi iaf ta hål i öronen för dom höll ändå på att besiktga nickes bil :) . Så när vi kom dit så va de svin mkt folk så vi sket i det och gick till Börjes istä ;) , där Stina skulle spegla sig i ett år xD

Sen när jag skulle betala så I kassan så hade jag massa lösa pengar så tänkte jag att jag kan betala med det, men så fattades det 4 kr. så jag kollade jag bak på Stina och bah: har du en femma? hon : näe. så jag bah: kan du ta resten på kortet ?hon : åhh 00 det är så jobbigt. haha jag: men ta allt på kortet istä :) , Så bara ser jag en hand komma fram framför ögonen på mig :o med en femma xD så va de kvinnan bakom mig och Stina xD

Sen blev de karlshamn med pojkarna. Massa trevligt :)


Annars har inget hänt i mitt sååååå intressanta liv :) ! Skulle pluggat nu ikväll -.- men nej. kunde inte koncentrera mig. Så blev inte så mkt pluggande. Bestämde mig för att skolka imon (A) , har bara omprovet sen typ någon debatt. Så orkar inte  :) .. Så ska plugga heeeela dagen ! försöka bli av med så mycket som möjligt och kanske ringa och kolla praktikplats 00 ..

Nej, nu ska jag nog hoppa i säng.

Pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0