Tråkiga, Sega, Dryga.. Lördag

Ja uss vilken seg dag, inte gjort något direkt spec.. Sov länge , väldigt länge..
Sen tillslut tog jag mig i kragen och gjorde klart bilen.. Iförsig så har jag bara torkat ur den förbannade bilen och tvättat den idag... Och Just nu vill jag aldrig mer se den bilen. Vill ju verkligen inte bli ren eller något, GAH !  :@  .. Men får vell hoppas på att den blir godkänd imorgon 00... Är faktiskt lite nervös över det xD haha

Men ja , sen fick jag ett ryck om att jag ville feeeeesta, men icke. Hade jag inte haft bilen att göra klart så hade jag kunnat åka till Vilshult och gå på lyktan med syrran och massa 00 . Hade nog faktiskt blivit lite kul.. och hon skulle ju bjuda på allt. Så hade ju inte suttit fel för fattiga Sara.. men neps det blev ju inte :( ,
Så det slutade med att jag gick och köpte några folkisar. Och nej jag betalde inte dom :') HAH xD :D  Så det blev att sitta på en sten på Gröna ön och kolla ut över vattnet med folkisar och lite choklad PLUS trevligt sällskap :) satt inte helt fel de inte ;) men mitt trevliga sällskap skulle jobba imon, så gick hem tidigt :( , och satte mig och spelade Hjärter..OCH VET NI VAD ! jag har höjts ett poängi erfarenhet :D :DD , ihiihi ^^ är as glad. har verkligen längtat. Sen är jag värsta kungen på det här nu. Vinner typ hela tiden 8) Kommer aldrig sist heller :D HAH :D  ( nörd varning )

Nej, nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på Livet enligt rosa serien xD och tänka på min gos 00 <3 ..

Take care / s 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0