Skolstart osv osv..

Skolan har börjat, uss uss uss ... fattar dock inte meningen med att börja skolan en fredag ? Fast okej, det var ändå lite skönt, lite som en mjukstart.. Gå en halv dag typ sen ledig i en helg 8') Gillas very very muuuuuch :D hah ,

Förövrigt så följde Johan med till Småland i torsdags :) och det gillar jag väldigt väldigt mkt.. Skönt att inte vara ensam, spec inte nu i början av skolstarten.. Får typ ork när han är här , så det är ju bra. För då går jag ju dit iaf.. aja, vi har inte hittat på så mkt. Åkte till Tingsryd igår eftermiddag ( fredag ) och väl där så spelade vi kort och åt massa godis och drack cider 8) Jag, Gurra och Johan kollade även på någon cp film som utspelades på medeltien eller något ? xD dålig va den iaf. Så jag somnade istä :) Sen väckte Johan mig när Gurra gått och snackade om någon bil typ ? ofta jag skulle bry mig liksom ? xD hahaha, sen väckte han mig hela tiden heeeeela natten till typ klockan åtta på morgonen när han äntligen somnade själv. -.-' så då passade jag med på att sova några timmar :) , Sen idag blev de slapp.. Dom fick för sig att vi skulle bada ? Det slutade med att vi satt helt själva på en strand allihop och alla vägrade hoppa i vattnet för det var så kallt (Y) As bra xD haha så vi satt och fikade typ istä,  Sen drog vi hem och grillade istä :)...  Sen bara soft,

Juuuuuste, min kärlek har kommit hem igen :D <3

Nej, nu ska jag krypa ner hos Johan, Vi ska äntligen sova ihop typ xD hahah eller ja, han sover äntligen samtidigt som mig får jag vell säga :) ,

Take care / s  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0