Saknad och beroende av kortspel..

Idag så åkte min kära pojkvän hem och det gör faktiskt riktigt ont i mig. Efter att jag/ vi lämnat av honom så körde vi till Syrranb eftersom hon och Eddie har fyllt år. :) mysigt. Eddie körde världens klockrenaste grej..

Eddie: Mormor vad har du i väskan?
Mamma / hans mormor: jag har mobil, nycklar, plånbok osv osv...
Eddie: Men var har du fikan då?

HAHAH som jag skratta, :) slänger in en söt bild på honom längre ner som jag hittade i mobilen :)
Hmm ja, efter vårt besök så körde vi hem.. Jag käkade toast och tänkte jag skulle gå upp och sätta mig vid datorn.. Kommer upp och bah .... Tomt.  och det knäckte mig lite :( , ingen pojkis som man slåss med om vem som ska få sitta vid datorn, ingen "flagga" över tvn .. Inte massa av hans kläder som ligger överallt. USS . men ah, blir vell att sova i soffan inatt. Där är det trångt och då känns det inte så ensamt..

Men iaf, så tänkte jag att då spelar jag vell lite... Logga in på king. com ;) , och fastnade helt i kortspelet hjärter (Y) Helt sjukt vad beroendeframkallande  :o , spelade och spelade, sen gick jag ut och forts lite på bilen .. Så ringde Nickis så bestämde vi att vi skulle röka vattenpipa senare... När det började mörkna så gick jag in och spelade ännu mer (A) ,  HAH :D Sen kilade Jag och Stinet till Nickis och Rasmus :):) , Jätte trevligt och mysigt va de :)  och Nu har jag nyligen kommit hem och klockan är efter 3 .. okej jag kom hem innan 3 faktiskt (A) :D hah :) , men ja ..




Eddie :) , awwww , visst blir man typ kär i honom xD :D så jävla söt :) , och på just denna bilden så kom han ner till mig klockan halv åtta på en lördagmorgon (Y) , ( när jag var barnvakt ) .. och så skulle han sova hos mig sa han.. Så han sa med bestämd röst till mig att hoppa in så han fick plats i den smala soffan jämte mig (Y) . Somnade gjorde vi iiiicke. men ja mysigt var det :) och trött var jag (Y) hah :D


JUUUSTE ! JAG HAR EN STALKER !  :o :o :o , fatta ni det är läääääääääskigt. (U) :( ,.. Den här killen stalkar mig igenom min syrra typ :o , han är vell 21 - 22 år ? om inte mer ?  och han bor här i Ryd och kör alltid runt i gammaldagsa bilar.. Liksom man har alltid vetat vem han är osv.. men att han visste vem jag va det blev jag chockad av faktiskt eftersom jag är yngre med.. Men ja , han känner min syrra för han är sån där rockabilly snubbe ? och det är typ min syrra med..  och han skriver om mig med henne på facebook :o  och massa. som jag sett :s fick typ en chock. för hon har tidigare ( i början av sommaren ) bara sagt att han sagt att jag ser så bra ut och blalbalaaa.  Men han ska tydligen komma som en räddande ängel till mig när Johan och jag görr slut ? , och idag är min syster iväg på någon rockabilly skit med sin pojkvän och så dricker dom och masssa där så hade dom träffat Olle där som han heter.. och min syrra ringde mig  full som en kastrull och babbla, om att Olle sagt till henne och alla andra dom träffat och shit :s  Att han älskar mig ? tydligen något i stil med " jag älskar hennes lillasyster " .. (U) .. sen typ berätta min syrra att tidigare så har han typ bah: " jag såg din syster på ica idag " och sånt  :o och jag har fan inte sett killen på sviiiiiiiiin länge. men tydligen har han sett mig :( .. buhuuuuu  Ja, och det värsta av allt va att nu i telen typ försökte min syrra övertala mig eller något om att han va så snäll och go och grejer :o  ?  :(:(:(:(:(::((

Oj vilken lång text de blev om mitt nya bekymmer "Stalkern" HAHAH xD  :o men omg. ni ska bara se han. JUST DET ! innan hon rignde upp skicka hon ett mms .. :



Och efter mms'et fick jag ett sms: "Din framtida man!!! "



USS ! nej nu ska jag spela ännu mer och lyssna på lugn musik (A) för blir så aggressiv när jag förlorar (A) xD


Take care / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0