Påväg till Helsingborg :)

Just nu sitter jag på tåget påväg till Helsingborg :) Kärlek på mobilt bredband <3 Förutom när man får dålig teckning :(:( , men ja. Känns suiper skönt att jag kommer att vara framme redan tjugo över två :) egentligen skulle jag vara framme vid typ halv sex :o , men vi gick bara halv dag idag :D ! och det gillas starkt ! :) .. hmm ja, när jag väl är framme i Helsingborg ska vi åka direkt till Väla, MHM ! jag gillar väla, super mysiiiigt ! :)  På väla så ska det inhandlas en digital kamera = Sara goes få den gamla ! som det inte är något fel på alls. Trögbollen har tydligen bara tröttnat och vill ha en ännu bättre :o , Så ett STORT plus på det (A) :D Bra för mig iaf :) , ja, annars inget ? Förutom att ikväll ska vi festa till det riktigt rejält ! :) och Imorgon ska jag åka till Vilshult på förmiddagen eftersom jag ska vara barnvakt åt mina små älsklingar för min kära syster ska ut med jobbet :) !

Jag måste bara beklaga mig över att jag kommmer haen fruktvänsvärd träningsvärk i högerarmen imorgon ! Vi har ju konditori på fredagar och idag blev vi tvingade till att vispa maräng för hand ? Plus att direkt efter så skulle vi vispa grädde osv för hand de med . (Y) , seriöst. :@  det är bäst att jag inte ens uttrycker mina känslor för det här......... *fnys* ,

Nej, nu ska jag sätta lite nya frön på Farmville sen läsa resten av tågtiden :) 

eller oj, måste vänta tills jag  får bra teckning igen så jag kan uppdatera xD

Take care / s 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0