Lalalaaa :*

Var några dagar sen jag skrev nu,
Just nu sitter jag och lyssnar på Johans hummande -.- ' 
aja, det är bättre än hans ryck att sitta och lyssna på "Inatt jag drömde" Ni alla minns kanske den låten man brukade sjunga på FN dagen i låg/mellan/högstadiet ? -.-   *suck*  han fick för sig att lyssna sönder den idag :) , hörde nog låten 10 ggr ? INTE KUL !  nej uss verkligen inte...

Hmm ja, annars har det vell inte hänt så mkt ? Har förstått hur jag kommer att gå i skolan nu sista året :) Och det kommer bli bra bra bra.. Tror jag. och jag tror / hoppas att jag kommer sköta det bättre än dom tre senaste åren *-) HAH !  :D
men ja, Kommer typ inte på något mer att skriva 00... hmmm hmmm... Jag har blivit sjukt beroende av Farmville (Y) , Jag "Anställde" nyss Stina att gå in och skörda mitt ris om någon timme så det inte "dör" under tiden jag sover xD  ?

Men nej, nu måste jag äta något litet, blev akut hungrig :( Hatar sånt.. När man bara *POFF* blir så hungrig att man mår illa..

Take care/ s

Kommentarer
Postat av: stefan

Då kanske jag kan hämta min dator snart då 00

2009-08-26 @ 17:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0