Kan inte sova :(:(

Klockan är 04.40 (Y) och jag kan inte sova.. La mig i soffan innan och var as trött, så skulle jag bara kolla på ett avsnitt av Livet enligt rosa..  ....  MEN... så råkade jag kolla på fyra (A) = 2 timmar .. och nu är jag pigg :/ baeejs,

Så ja, har inget direkt att skriva.. För mkt tankar i huvudet bara. Saknar Johan :/ ,, och det är inte ens en vecka sen vi träffades (Y) .. och vi ska vara ifrån varandra minst 2 veckor. (Y) .. Lyckat.    aja , imon ska nog jag, stinman och nickman till stensjömåla iaf.. Tur man har några som vill va med en :) , och seeeeeen vet jag inte vad jag ska göra -.-' Ska jobba på fredag iaf.. sen nästa vecka åker jag till Vilshult och ska vara barnvakt :) ,  snaaajsigt :) , sen är det en vecka kvar av lovet .......sen skola. och jag längtar inte :) , Det enda jag längtar till nu är när min Syster fyller år 8') fyfan va nice de kommer va och ja, jag längtar ju självklart tills jag ska träffa Johan med 00 ... 

orkar inte mer nu. blev sur för tänkte på att alla mina såkallade vänner är ganska fail (Y) . fuck it. nu går jag och lägger mig.


Just det, för någon dag sen satt jag och läste massa såna bloggar, typ kissies, och massa fjurtisar :) , Efter det så tog jag en bild till ära av dom :)  *pekar neråt*









/ s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0