Fredag - Hemma igen.

Yeaaay ! nu är jag hemmmaaa, efter 5-6 dagar i Vilshult. Där jag har varit barnvakt och lekt hemmafru. Hahah , omg, jag är ganska bra på det här nu ! Jag städar, lagar mat, tröstar, leker, myser, hotar, bråkar, mutar, osv osv.  HAHHA xD dock så kände jag mig väldigt ensam när Barnen sov och jag satt själv och kollade på tv. Kände mig som en riktig Ensamstående mamma eller något xD  Uss ja, men så nu sista natten sov Eddie hos mig. Väldigt mysigt ! Dock så tvingade han mig att klia han på ryggen innan han somnade. ( som min kära pojkvän med brukar göra ). men jag kände mig ganska trygg när jag vaknade och hade drömt en mardröm.  Tror jag kollar för mkt på CSI .. För det var i det stuket drömen var.. men ja,  Jag kommer sakna mamma livet. Faktiskt. och hur stabilt låter det ? *ehe ...

Äsch nu däckar jag snart,  är så sjukt trött och min hjärna känns som gegamoja. Så nu ska jag hoppa i säng och hålla tummarna för att allt löser sig imorgon.  OCH ! att jag inte drömer en mardröm inatt 00

Take care / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0