Faail Lördag + Mys = bra :)

Yeas, hela dagen så gick jag och väntade påa tt få veta hur det skulle bli.. Tillslut så fixade jag sktjus och allt. sen blev allt faaaail. Massa tjabb. Så jag sket i allt. Avbokade sktjusen osv... Sen på kvällen så gjorde jag ett sånt där snabbt beslut och åkte hem till Johan istä.
Fick kasta ihop alla saker och stressa sönder.. Väl på tåget så blev jag as sur, För det första så hatar jag att åka tåg på fredag-lördag kvällar.. För det andra så är det ju malmö festivalen. Så det var 10 * värre än det brukar. (Y)  uss fyfan. Aja, jag kom fram tillslut. Så hade jag och Johan myskväll istä.

Idag (söndag) så vaknade jag med väääärsta huvudvärken. Uss fyfan, men efter lite mat och tv tittande så gick jag och handlade lite godis 8') och nu så fiock jag äran att leta upp lite filmer till kvällen. HA ! det här kommer johan att ångra. Jag hittade två tjejfilmer och Kenny begins 8') woooooho ! Satt och tjatade innan om att jag ville vi skulle ladda ner Kenny begins, men iiiicke. Sen nu hittade jag den. Så sa han "okejdå" lite surt ;)  Sen gick han och då hittade jag tjejfilmerna som jag velat se så länge 8') *hihii ,

Neeeej nu ska jag fixa lite, Ni når mig på mobilen dom närmaste dagarna :)

Take care / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0