Bulltant Sara ^^

Dagen började med att jag råkade sova jätte länge som vanligt -.-' ..
Men direkt när jag gått upp började jag baka bullar som jag snackat om så länge att jag ska göra xD (Y) . Dom blev as nice :D :D ,
Efter bakningen så stack jag och Stinet ut på byn.. Väl inne på ica när jag skulle köpa ett paket cigg och en *privat grej* så skämde jag ut mig som faaeeen.. Jag tyckte det var så pinsamt. Sen frågar tjejen i kassan efter min legitimation .. och jag plockar upp det ur plånboken.. Hon kollar en stund och jag börjar lite nervös och kollar ner. Och upptäcker.... Att jag gett henne fel leg ? xD HAHHAHA  ? så jag bah : MEN OJ ! DET ÄR JU MIN KOMPIS LEG ! här är mittt. och ger henne det,..
Hon: Ja, jag tyckte det inte såg ut som du .. Jag kände verkliegn hur röd i ansiktet jag blev och så sneglar jag bak och ser alla bara glo på mig (Y) ,.. FYFAN !  . Aldrig mer :( :( :(   (U) ,

Aja, nu ska jag hoppa i duschen lite snabbt sen hem till Stinet. Ska ju ha as ball där ikväll ^^ kommer lite folk och så.. Och ni kan ju roa er med ett cp bildserie som jag fixade ihop igår när jag satt och fulade mig i camen xD  Men nej ?  Den går inet ladda upp . Fixar det sen :)



Juuuust det ! jag kommer vara hemma nu hela veckan. Så ni kan vell höra av er om ni vill hitta på något ?

Take care / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0