Bra vänner ?

Fyfan vad jag stör mig helt seriöst. Är typ riktigt trött på er alla nu :s , Ni frågar ALDRIG om jag vill vara med längre. Så hittar ni på massa saker, typ som stugan ? seriöst. Det var jag som tjatade på Simon i början av sommaren om att jag tyckte vi alla skulle åka dit osv. Sen åker ni alla dit, men bjuder inte ens med mig ? Så sjukt dålig stil enligt mig iaf.
Och grejen är att om detta hade handlat om en sak, Så hade det liksom varit "hmm okej, dålig stil" . Men nu har inte detta hänt bara en gång... Så ja, Det är vell bara för mig att acceptera läget. Tänker inte säga några namn.. men jag sa till en av er förra helgen att jag var trött påatt ni aldrig frågade mig eller bjöd med mig osv.. Sen bara några dagar efter gör ni precis samma sak :) , (Y)

Aja, pallar inte ens lägga mer energi på er längre om ni ska bete er såhär. Så ni kan ju höra av er när det passar att umgås med mig igen !

Nej nu ska jag hjälpa Johan att plugga. Kände att jag bara var tvungen att skriva av mig lite.

Take care / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0