Borttagning av stygn (Y)

Ojoj, tänk att lilla jag steg upp vid klockan tio idag ;) ,, men ja. självklart fanns det en anledning till det med. Jag ska skulle till Tingsryd och ta stygnen :( , Och jag har varit skit rädd för det här sen operationen.. Väl där inne så var det inte så farligt. Så jag hade oroat mig i onödan. Det enda som kändes var när dom skulle klippa upp för att kunna plocka bort stygnen då.. Men sen kändes det inget.. När dom var klara så skulle dom hissa upp mig..Så skulle läkaren ta bort lampan typ. Så slog hon den rakt i huvudet på sköterskan och självklart kan jag inte hålla mig. Så jag började skratta. xD Såg för jävla roligt ut xD :D ,,

Sen i bilen på väg hem så var det någon cabbe ? framför oss. Så började jag och pappa disskutera den, att den var så ful xD :D så säger min pappa: " Skulle haft en gammal veteranare? (stavning (A) )  Det hade varit fett. " HAHHA   alla som känner min paappa. tänk er han " Det hade varit fett " HAHHAHA xD  omg ,


Take care / s 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0